Meedoen?

Meld je aan voor één van de bijeenkomsten via: stichting@droomvanzwolle.nl
Je kan alleen komen of met een vriend of vriendin.

Bekijk het filmpje hieronder om te zien wat anderen vinden van Back on Track.

Kies voor wat écht bij jou past!

Ben jij tussen de 15 en 25 jaar? Dreig je vast te lopen, weet je het even niet meer en/of zoek je nieuwe inspiratie? Dan is dit programma echt iets voor jou. Back on Track maakt je bewust van wat je in huis hebt aan talent en kwaliteiten en hoe je vanuit daar de keuzes in je leven kan maken.

Als je meer zicht krijgt op je talent, raak je minder afhankelijk van wat anderen van je vinden. Iets doen vanuit je talent geeft plezier, voldoening en energie. Het zorgt ervoor dat jíj de regie in handen hebt waardoor je richting kan geven aan leven, leren en werken. Zo kies je de opleiding of het beroep waar jij je goed bij voelt.
Enthousiaste professionals bieden jou, en andere jongeren, een veelzijdig programma aan dat bestaat uit workshops en diverse activiteiten
die helpen in de bewustwording en ontwikkeling van ‘de werking’ van jouw talent. De activiteiten zijn gericht op ‘het opdoen van ervaring’ en vinden plaats in de vorm van sport, spel, theater en het uitvoeren van taken en werkzaamheden. Tijdens je traject word je gekoppeld aan – en bemoedigd door – een buddy uit het netwerk van Droom van Zwolle.

Nieuwsgierig?

In november en december kan je meedoen aan een inspiratiesessie, waarin je kan ervaren hoe wij werken én je krijgt meteen al wat zicht op je eigen kwaliteiten.

Dinsdag 15 november 2016
19.30 – 21.30 uur

Zaterdag 26 november 2016
10.00 – 12.00 uur

Donderdag 8 december 2016
19.30 – 21.30 uur

Aan de inspiratiesessie zijn geen kosten verbonden. De sessies worden begeleid door Bernadet Haveman en Astrid Pol.

Als je vragen hebt bel dan met Bernadet Haveman: 06 – 81 48 90 55 of mail stichting@droomvanzwolle.nl