Arjan Broer

Voorzitter

Als verbinder voel ik me natuurlijk helemaal thuis bij een club die zich ten doel stelt een actieve bijdrage te leveren aan een meer betrokken en duurzame samenleving. Zo’n club is de Stichting Droom van Zwolle. Zij maakt dat mensen mogelijkheden voor zichzelf gaan zien; ook in hun werkzame leven. Ogen gaan weer stralen! Hoe mooi is dat?

Astrid Pol

Secretaris

Ik ben er fanatiek in mensen te herinneren aan wat ze waard zijn. Omdat het er toe doet. Omdat het nodig is. Omdat we er niets aan hebben als we onszelf en de wereld om ons heen onthouden wat we te bieden hebben. Ik weet zelf heel goed hoe spannend het is te gaan voor wat je écht, vanuit je hart, wil. En ook hoe vreugdevol, vervullend en richting gevend. Dat wens ik ons allemaal toe. Jong én oud. We moeten het samen doen. Ieder vanuit onze eigen kracht. Hartekracht. Daar draag ik met mijn werk in de Stichting graag aan bij.

Rini te Velthuis

Bestuurslid

Droom van Zwolle is een plek voor professionals en via de stichting Droom van Zwolle willen we de verbinding maken met de hele stad. Ik weet uit eigen ervaring wat persoonlijke groei en ontwikkeling kan betekenen, zowel voor mensen individueel, als in de samenwerking met anderen, als ook voor de realisatie van mooie ideeën in de samenleving. Ik draag er via de stichting graag aan bij dat mensen die minder gemakkelijk tot groei -en ontwikkeling komen deze mogelijkheden ook krijgen.

Bernadet Haveman

Bestuurslid

Met een bezielde groep mensen zijn we op zoek gaan naar het unieke talent in ieder individu. Dat is betekenisvol voor de persoon zelf omdat hij/zij daardoor gerichter keuzes kan maken in het dagelijks leven. En het is betekenisvol voor ons allemaal; om elkaar hierin te zien, in het samenleven en samen werken. Jong of oud, onervaren of zeer ervaren; onze droom is dat we allemaal onze gave inzetten ten dienste van de ander. Een betrokken en gelijkwaardige samenleving, waarin iedereen mee doet, geen talent onbenut blijft; hoe gaaf is het om hier aan bij te dragen?!